RATIONAL оновив свою сервіс-платформу, щоб краще задовольняти потреби своїх партнерів. Digital Service Manager Core автоматично оновиться на ConnectedCooking з 15 липня. Завдяки новому цифровому інструменту технічні спеціалісти можуть мати постійний доступ до апаратів своїх клієнтів за допомогою ПК, планшета чи смартфона, а також швидше й ефективніше реагувати у разі несправності завдяки автоматичним сповіщенням про несправності, аналізу та віддаленому доступу. Це оптимізує роботу техніка та скорочує час простою для клієнта.
«Технічна служба відіграє центральну роль у забезпеченні безперебійної роботи обладнання», — ділиться Ганс-Вернер Альбрехт, керуючий директор технічної служби RATIONAL. «Тому важливо надавати нашим партнерам найкращу підтримку в їх щоденній роботі». Ось чому RATIONAL оновив свою сервіс-платформу: тепер ще більш чітка, зручна та інтуїтивно зрозуміла структура. Тепер можна надіслати клієнту запрошення до Connected Cooking.
«Ми переконані, що цифровізація має великий потенціал, щоб зробити повсякденну роботу більш ефективною та протистояти нестачі кваліфікованих працівників», — каже Альбрехт, пояснюючи, як це працює на практиці за допомогою Digital Service Manager: «У разі виникнення несправності сервісний партнер отримує автоматичне сповіщення та може визначати пріоритети своїх завдань для усунення деяких несправностей віддалено, завантажувати сервісні дані, переглядати аналізи та дистанційно підключатися до апарату, буде добре підготовлений завдяки попередньому аналізу несправностей і зможе ідеально вирішити проблему вже під час першого візиту до клієнта.
Сервісний партнер може записати виконану роботу в цифровому форматі та мати негайний огляд проведених ремонтів і замінених компонентів наступного разу.” Все це забезпечує більшу прозорість, ефективність і задоволеність клієнтів, оскільки клієнт отримує переваги від швидкого ремонту та мінімального простою.
«Ми раді, що можемо надавати ще кращу підтримку нашим партнерам і, отже, нашим спільним клієнтам у майбутньому», — говорить Альбрехт.
Команда BMSERVICE як офіційний партнер RATIONAL завжди впроваджує найкращі технології, щоб забезпечити своїх клієнтів передовими сервісними рішеннями. Завдяки платформі Digital Service Manager ми можемо ще швидше та ефективніше реагувати на ваші потреби, надаючи гарантійне і післягарантійне обслуговування найвищого рівня. Наш пріоритет — це безперебійна робота вашого обладнання та максимальна підтримка вашого бізнесу. Обираючи співпрацю з BMSERVICE, ви отримуєте доступ до новітніх рішень і сервісу, що відповідає найвищим світовим стандартам.
Джерела: