Що відбудеться, коли межі між супермаркетами та чорними кухнями стануть розмитими? Коли супермаркети постачатимуть не тільки продукти, а й готові страви? Що робити, якщо кухні-привиди раптом стануть видимими в касі?
До цього часу здавалося, що супермаркети та ghost kitchens жодним чином не перетинатимуться. Проте, зі зміною купівельних звичок, бажанням супермаркетів збільшити свою маржу та рішучістю кухонь-привидів вийти з темряви, ці два сектори зближуються все ближче й ближче. Чарлі Фарр з PKL Delivery Kitchens, Стефан Леушнер і Бенджамін Нотхафт з Rational і Франческо Кассера з Kuiri на чолі з Майклом Джонсом з Progressive Content пояснили, як це може стати успішною моделлю для обох сторін.
Наприклад, Чарлі Фарр продемонстрував, що означає бути швидким і гнучким, коли справа стосується будівництва кухонь. Відомі компанії консультуються з ним та довіряють йому щодо розширення та оптимізації кухонь-привидів або надання їм мобільності.
«Крім наших існуючих клієнтів, ми бачимо, що все більше супермаркетів розширюються в напрямку служб доставки», — каже Фарр. «У нас також є правильні рішення для них». Адже тут потрібне обладнання, яке можна інтегрувати в існуючу архітектуру.
Штефан Леушнер і Бенджамін Нотхафт вказали, як це може виглядати. Експерт з ghost kitchen та експерт із рітейлу об’єднали свої знання, щоб зобразити майбутнє супермаркетів та кухонь-привидів.
«Супермаркети зі службами доставки не є чимось новим», — пояснив Нотхафт, перш ніж окреслити майбутнє: «Магазини самообслуговування, служби доставки та магазини, що працюють лише на доставку, все частіше замінять традиційний супермаркет». Нотхафт і Леушнер вважають, що гібридні моделі будуть ставати все більш поширеними, в них будуть інтегровані маленькі кухні, з яких будуть доставлятися готові страви. «Простір буде обмеженим, — пояснив Лейхнер, — тому ефективне кухонне обладнання, що заощаджує простір, ставатиме все більш важливим». Потім вони розкрили свої пропозиції з прикладами дизайну кухонь.
З Франческо Кассерою швидкість вступила в гру: його компанія обіцяє надати функціонуючу кухню-привид протягом місяця — для одного або кількох брендів. «У нас клієнтам залишається лише готувати», — обіцяє він.
На завершення спікерам було зрозуміло, що питання не в тому, чи повинні супермаркети та кухні-привиди працювати разом, а в тому, як вони можуть це зробити найбільш ефективно.