Рітейл та Ghost kitchen — синергія чи конкуренція?

Що відбудеться, коли межі між супермаркетами та чорними кухнями стануть розмитими? Коли супермаркети постачатимуть не тільки продукти, а й готові страви? Що робити, якщо кухні-привиди раптом стануть видимими в касі?

sapporo lion bento box japan take away

До цього часу здавалося, що супермаркети та ghost kitchens жодним чином не перетинатимуться. Проте, зі зміною купівельних звичок, бажанням супермаркетів збільшити свою маржу та рішучістю кухонь-привидів вийти з темряви, ці два сектори зближуються все ближче й ближче. Чарлі Фарр з PKL Delivery Kitchens, Стефан Леушнер і Бенджамін Нотхафт з Rational і Франческо Кассера з Kuiri на чолі з Майклом Джонсом з Progressive Content пояснили, як це може стати успішною моделлю для обох сторін.

Наприклад, Чарлі Фарр продемонстрував, що означає бути швидким і гнучким, коли справа стосується будівництва кухонь. Відомі компанії консультуються з ним та довіряють йому щодо розширення та оптимізації кухонь-привидів або надання їм мобільності.

«Крім наших існуючих клієнтів, ми бачимо, що все більше супермаркетів розширюються в напрямку служб доставки», — каже Фарр. «У нас також є правильні рішення для них». Адже тут потрібне обладнання, яке можна інтегрувати в існуючу архітектуру.

Штефан Леушнер і Бенджамін Нотхафт вказали, як це може виглядати. Експерт з ghost kitchen та експерт із рітейлу об’єднали свої знання, щоб зобразити майбутнє супермаркетів та кухонь-привидів.

reference spar km0a8665

«Супермаркети зі службами доставки не є чимось новим», — пояснив Нотхафт, перш ніж окреслити майбутнє: «Магазини самообслуговування, служби доставки та магазини, що працюють лише на доставку, все частіше замінять традиційний супермаркет». Нотхафт і Леушнер вважають, що гібридні моделі будуть ставати все більш поширеними, в них будуть інтегровані маленькі кухні, з яких будуть доставлятися готові страви. «Простір буде обмеженим, — пояснив Лейхнер, — тому ефективне кухонне обладнання, що заощаджує простір, ставатиме все більш важливим». Потім вони розкрили свої пропозиції з прикладами дизайну кухонь.

З Франческо Кассерою швидкість вступила в гру: його компанія обіцяє надати функціонуючу кухню-привид протягом місяця — для одного або кількох брендів. «У нас клієнтам залишається лише готувати», — обіцяє він.

На завершення спікерам було зрозуміло, що питання не в тому, чи повинні супермаркети та кухні-привиди працювати разом, а в тому, як вони можуть це зробити найбільш ефективно.