Багатоканальна служба підтримки клієнтів

Ландсберг-ам-Лех, 19 березня 2015 – Кожен, хто працює з компанією RATIONAL, отримує повний пакет підтримки до та після придбання апарату. Німецький виробник пароконвектоматів пропонує і онлайн підтримку. Компанія доступна для своїх клієнтів цілодобово у восьми різних мережах.

Лише минулого року компанія RATIONAL відповіла на більш ніж 2,000 запитів у Facebook, Twitter та ClubRATIONAL. Виробник надає своїм клієнтам поради щодо експлуатації апаратів, дає коментарі щодо додатків та рецептів, організує технічну он-лайн підтримку. Клієнти компанії одержують відповіді на запитання протягом лічені хвилини, у тому числі і за допомогою інтернет-ресурсів.

Список мереж, в яких представлений RATIONAL, досить великий: на додаток до Facebook, Twitter і ClubRATIONAL, компанія також активна на YouTube, LinkedIn, Pinterest, Google+ та в Instagram. На кожному інтернет-ресурсі користувачі отримують інформацію у форматі, який відповідає цьому каналу.

Якщо Ви зацікавлені в пошуку нових новин з виставок або інших заходів, скористайтесь Instagram. Безліч відео з порадами щодо використання апаратів доступна на YouTube. На даний момент цей ресурс відеохостингу структурується таким чином, щоб прискорити пошук відео рідною мовою відвідувача сайту. Фотографії страв та поради щодо приготування розміщуються на Pinterest.

Платформа ClubRATIONAL залишається особливо популярною. До складу клубу для професійних шеф-кухарів входять більш ніж 65 000 чоловік по всьому світу. Взаємозв’язок із клієнтами також успішно підтримується і через Facebook. Майже 1.6 мільйонів користувачів знайомляться з розміщеними новинами від RATIONAL щотижня.